Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Camping en Meren??

  • Hans van Nieuwkerk

    Hallo,

    Wij willen eind volgende week de regio weer eens wat beter gaan verkennen. Heeft er iemand tips over meren en campings of eenvoudige accommodatie aan meren, we willen namelijk wel graag kunnen zwemmen. We wonen in zuid-hongarije dus Bosnie, Roemenie, Bulgarije, Servie en Macedonie komen in aanmerking…. Graag tips….

    Groet,

    Hans van Nieuwkerk

  • Erwin.

    Op mijn site http://bosnie-reizen.startpagina.nl/ heb ik er een paar staan: Wat info over een paar meren (zij het helaas niet altijd in het Engels) en over accommodaite. Ik hoop dat het je in ieder geval iets helpt voor wat betreft Bosnië-Herzegovina.

  • Janos

    Hallo Erwin,

    Bedankt. We zijn uiteindelijk bij het Rama Jezero uitgekomen…. het meer is prachtig….. er is geen enkele toerist (behalve een paar, verdwaalde, wild kamperende vissers)… er is helaas ook geen accommodatie behalve een hotel dat 10 kilometer weg ligt…. na heel veel zoeken hebben we echter een vissershuis kunnen huren (mensen die de gegevens daarvan willen hebben kunnen me prive mailen)…. na een verblijf in druk Kroatie was het een verademing.

    Hans van Nieuwkerk