Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Welkom op het prikbord van de Balkan Startpagina!

  • balkan.startpagina.nl

    Beste prikkers,

    Welkom op het prikbord voor de balkan.startpagina.nl

    Waar is dit prikbord voor bedoeld?

    Dit prikbord is bedoeld voor een ieder die zich interesseert in de Balkan en/of de regio Zuid-Oost-Europa in de breedste zin van het woord. Zowel lezers als schrijvers (ook wel prikkers genoemd) zijn van harte welkom.

    Waar is dit prikbord niet voor bedoeld?

    Voor alle andere onderwerpen, dus datgene dat geen relatie heeft tot de Balkan en/of Zuid-Oost-Europa.

    Wat zijn de huisregels?

    Op dit prikbord gelden normale omgangsregels: Dus niet schelden, niet beledigen: eerst nadenken voordat je een bericht post, (berichten worden namelijk direct zichtbaar voor de buitenwereld en je kan ze zelf niet meer verwijderen).

    Als je een bericht plaatst of reageert op dat van iemand anders ga je automatisch akkoord met de huisregels van dit prikbord. Lees deze huisregels dus altijd door voordat je deel gaat nemen aan een discussie, zo kom je later nooit voor verassingen te staan.

    Op dit prikbord is Nederlands de voertaal, indien het niet anders kan, mag naar het Engels worden uitgeweken. Berichten in andere talen zijn ook welkom maar alleen als ze voorzien zijn van een (beknopte) vertaling in het Nederlands of Engels. Zo is het prikbord voor vrijwel iedereen te volgen. Uitzonderlingen zijn mogelijk in overleg met de beheerder.

    Spammen, reclame, e.d. zijn niet toegestaan. De beheerders hebben het recht berichten die niet aan genoemde aandachtspunten voldoen weg te halen.

    Zie voor meer informatie ook de www.prikpagina.nl/regels.php?f=3049 van Startpagina.

    Vragen over dit prikbord?

    De beheerders zijn de enigen die berichten kunnen verwijderen of wijzigen. Als iemand problemen mocht hebben met een bericht, neem dan contact met hen op. Onderaan het prikbord en onderaan elk bericht staat een link waarmee een reactie kan worden gemaild.

    Registreren op dit prikbord?

    Het is niet noodzakelijk om te registreren met een gebruikersnaam en een wachtwoord. Doe je dit wel dan kan men zo een eigen profiel te creëren. Het voordeel hiervan is dat je meer informatie kwijt kan waaronder het e-mailadres, eigen website, ICQ-nummer e.d. Het is ook mogelijk om anoniem voor de lezers te blijven. Deze login is geldig op alle prikpagina's van Startpagina.

    Veel plezier!

    Het beheerteam van het Balkan prikbord.

  • Henk Spelt

    Misha, een geweldig idee om de hele regio hier te presenteren.

    Veel landen hebben historische banden en ook lagen de grenzen, cultuureel of politiek, anders dan nu. Denk aan Macedonie, in 3 landen, of het voormalig Servie, nu

    vershillende republieken waaronder het toch wel onbekende en daardoor onbeminde Bosie en Herzegovina, waar ik kortgeleden mocht adviseren over troesitische infrastructuur.

    Gefeliciteerd en hopelijk wordt dit net zo'n actief prikbord als Bulgarije.

  • janos

    Hallo Misha,

    Qua culturele communicatie zijn er meer overeenkomsten dan verschillen in de regio. Door de rivaliteit die als culturele hoofdcomponent aanwezig is lijkt dit vaak anders.

    De regio heeft elkaar ook nodig, iets wat tot nu toe vaak ontkend wordt en wat de tijd naar mijn mening zal gaan leren.

    Ik probeer zelf mijn steentje bij te dragen door projecten te begeleiden en communicatieverschillen te overbruggen.

    Succes met het nieuwe prikbord.

    Hans van Nieuwkerk

    http://www.culturon.com

  • Johan

    Van harte met dit nieuwe initiatief en ik hoop dat het even veel bezoek zal hebben als de Bulgarije pagina.

    Johan

  • Erwin.

    Misha,

    Gefeliciteerd met dit goede initiatief. Ik hoop op een interessant prikbord met nuttige, leuke en leerzame discussies!

    Erwin

    ( http://bosnie.startpagina.nl )

  • Misha

    Dank Erwin,

    Dat hoop ik uiteraard ook. Ik hoop en verwacht tevens dat de Bosnië-prikkers hun bijdrage (ook) hier kwijt kunnen zodra de thema's de grenzen over gaan!

  • Misha

    Dank Henk!

  • Misha

    Janos/Hans,

    Ik had het niet anders kunnen verwoorden! Dank hiervoor!

  • Misha

    Dat hoop ik ook Johan, meer zelfs!